Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Kjøpt en R32 GT-R HJELP!!!!

Kjøpt en R32 GT-R HJELP!!!!

Heisann!

Kjøpte meg en R32 for en uke siden. Hentet den i Trondheim, å hjem til Lillehammer. omtrent 10-15min med kjøring på lavt turtall, skulle jeg prøve ett lite pådrag, men virket som om bilen hadde mistet 150 hester, turbo lader kun halveis, å det kom masse hvit røyk bak, forige eier sa at det var lmm som det var noe galt med. bilen fungerte 100% når jeg prøvekjørte bilen, som var 30 minutter før dette.
    Så jeg kjørte så rolig som mulig helt til Lillehammer, skrudde ut begge lmm'ene, det ene var ganske møkkete av olje, så renset dette, å bilen fusket litt mindre, har ikke fått skjekket pluggene, pga har ikke riktig nøkkel for å få de ut.. har vært i kontakt med Nissan på Lillehammer, Volden Racing og snakket med noen lokale Japse eiere, de sier det kan endten være Turbohavari eller toppakningen.

Trenger litt råd og tips fra dere som har eid samme bil i en litt lengre periode, kanskje noen har vært borti samme feil eller lignende.

Setter pris på alle svar.

Masse hvit røyk under kjøring betyr at motoren brenner kjøleveske. Høres ut som havarert toppakning ja. Har du tatt komptest?
    Vippearmer er livet!

Lignende tråder

1. Svar: 5
    Siste melding: 26th October 2011, 20:17
  2. kjøpt Sparco gate stoler trenger litt hjelp
    By Insane_200SX in forum Interiør
    Svar: 2
    Siste melding: 4th November 2009, 23:45
  3. Kjøpt julegave(r) til bilen? Skriv hva du har kjøpt:D
    By super_Truls in forum Vestlandet - Hordaland og Sogn
    Svar: 20
    Siste melding: 27th December 2007, 16:44