Viser resultater 1 til 14 av 14

Tråd: Da er vi i mål med innbetalinger

Medlem siden
    Oct 2008
    Meldinger
    341

Da er vi i mål med innbetalinger

Hei alle som har meldt seg på og betalt forskuddet:

Nå har jeg fått regningen fra Vålerbanen. Den er på kr 26.000 inkl instruktør og det er 25 stk som har betalt forskuddet på kr 250,-.
    Vi må da forutsette at alle 25 stiller opp den 28.4. Beløpet blir dermed 1050,- pr person minus 250 i forskudd = 800,- å betale.
    Benytt samme innbetalingskonto som sist.

Fint om dere gjør dette snarest, da fakturaen har forfall 7. april.

Dersom noen av de påmeldte (som også har betalt forskudd) ikke betaler eller møter opp, blir det mer på hver av oss.
    Så kr 800,- gjelder altså under forutsetning av at alle gjør opp.

Vi sender ut et program når det nærmer seg datoen. Vi har leid banen fra kl. 16-21. Instruktør skal samle oss for briefing, og jeg antar dette kan skje før kl 16.00 slik at vi får mest mulig tid på banen. Men dette skal vi komme tilbake til.

Ser fram til dekkspark, bilprat og svidd gummi.
    Vårherre ser forhåpentligvis i nåde til oss slik at det blir tørr asfalt og ikke glattkjøringsbane.

Vennligst send PM når dere har betalt. (kontonr er 7535.20.08753)

Hilsen Birger

Medlem siden
    Jan 2010
    Meldinger
    35

Re: Rest å betale = kr 800,- Vålerbanen 28.4.

Kontonret stod på side 5 i den forrige tråden, så slipper flere å bla igjennom alle sidene:P
    Mine biler:
    Nissan 350Z - 2004 (Sommerbil)
    BMW 520iAT - 2001 (Solgt)
    Opel Ascona 1.6 GL - 1986 (Vinterbil)

Medlem siden
    Aug 2004
    Meldinger
    1,681

Gitt beskjed til de jeg har kontakt med å meldt på nå......
    Håper folk kjenner sin betalingstid,5.april senest har jeg gitt beskjed om.
    Nissan 300ZX-R Strosek Limited Edition
    Nissan GTR R35 SPE750
    VW POLO 1,4

Medlem siden
    Oct 2008
    Meldinger
    341

Sitat Opprinnelig postet av CV1515
    Gitt beskjed til de jeg har kontakt med å meldt på nå......
    Håper folk kjenner sin betalingstid,5.april senest har jeg gitt beskjed om.

Se liste over de som jeg ikke har hørt noe fra. Det utgjør halvparten. Dette går altfor tregt.
    Oppfordrer alle til å bidra til at alle gjør opp for seg snarest.

Gjest

Re: Rest å betale kr 800,- Frist 3.april. Disse mangler:

Betalt...

Men var skummelt mange som ikke har betalt enda syntes jeg.
    Syntes det er uakseptabelt at dem som jobber gratis og frivillig, samtidig må legge ut for dem som ikke har betalt.
    Dette er dårlig spirit..

Medlem siden
    Aug 2004
    Meldinger
    1,681

Ja,det blir første og siste gangen jeg og Birger arrangerer banedag hvis ikke folk betaler
    for seg,blir noen tusen å legge ut for oss hvis det ikke skjer mye neste døgn.
    Men vi får bare lære av det.Men fortsatt er det håp,får ikke svartmale for mye enda..
    Nissan GTR R35 SPE750
    VW POLO 1,4

Medlem siden
    Oct 2008
    Meldinger
    341

Sitat Opprinnelig postet av CV1515
    Ja,det blir første og siste gangen jeg og Birger arrangerer banedag hvis ikke folk betaler
    for seg,blir noen tusen å legge ut for oss hvis det ikke skjer mye neste døgn.
    Men vi får bare lære av det.Men fortsatt er det håp,får ikke svartmale for mye enda..

Enig med CV. Det var ikek me ningen at dette skulle bli slik. Er det ikke større interesse for dette, får det heller være.
    Det er stor sannsynlighet at dersom det ikke kommer inn nok penger, så avlyses dette.
    De som ikke har betalt eller gitt lyd fra seg, er følgende:

3 - Freezer Honda S2000
    5 - Kenolang Nissan 300ZX
    10-Martin Caterham Super Seven
    11-Ole P Nissan 300ZX
    16-Ealoken BMW 535
    20-Ole Stian Nissan 300zx.
    21-Thor Even BMW M3 (E36)
    22-Atle Toyota Supra
    23-Kåre Ford Sierra cosworth
    24-Thorleif Mazda RX7
    26-VB Porsche 911/996 Turbo

Nå får alle ta et skippertak og ta kontakt med en eller flere av dem dere kjenner.
    Ealoken feks, har ikke gitt lyd fra seg verken nå eller når det gjelder innbetaling av forskuddet.

Stå på ! Innen i morgen må alt være på plass !

Hilsen Birger

PS: Når dere sender PM ang innbetaling, må dere oppgi forumnavnet. Jeg kjenner noen få av dere og aner ikke hvem dere er.

Medlem siden
    Sep 2002
    Meldinger
    6,979

Nå skal jeg ikke belære dere, men har vært med på å arrangere en del slike treff. Tror nok dere som et minimum må sende en sms til hver enkelt og minne dem på dette. Selv om dere har skrevet at alle skal sjekke forumet så er det ikke sikkert alle gjør det. Samtidig som det er laget kanskje litt vel mange tråder om dette.
    X S14 350SX prosjekt
    Deler til salgs. Apexi N1-dual, Willwood bremser, Apexi Turbotimer, Volk felger, Momo felger, Berdbåndslamda http://www.200sx-ogn.org/showthread.php?30243

Gjest

Personlig så syntes jeg folk burde klare og sjekke et forum for informasjon og oppdatering, istedet for at lederne må sende Mail\melding evt ringe alle personene som ikke klarer dette, noe ansvar må dem klare og påta seg.. Alle fikk beskjed om og betale 250kr? på forskudd for og gjøre vær og en som betalte bindene til denne avtalen. Om det skulle vise seg at dette treffet blir avlyst pga ikke betalende påmeldte, så ser det ikke lyst ut for fremtidige treff heller. Denne klubben er ikke veldig stor og den er avhengig av at folk holder det dem sier. Ærlighet lenge leve...

Medlem siden
    Aug 2004
    Meldinger
    1,681

Sitat Opprinnelig postet av T.K
    Personlig så syntes jeg folk burde klare og sjekke et forum for informasjon og oppdatering, istedet for at lederne må sende Mail\melding evt ringe alle personene som ikke klarer dette, noe ansvar må dem klare og påta seg.. Alle fikk beskjed om og betale 250kr? på forskudd for og gjøre vær og en som betalte bindene til denne avtalen. Om det skulle vise seg at dette treffet blir avlyst pga ikke betalende påmeldte, så ser det ikke lyst ut for fremtidige treff heller. Denne klubben er ikke veldig stor og den er avhengig av at folk holder det dem sier. Ærlighet lenge leve...
    Som jeg skulle skrevet det selv,er ikke dette noe man drar på for man er interessert da?Er jo ingen dugnad som
    man prøver snike seg unna akkurat.Vi kjenner jo ikke alle på forumet,dvs har ikke mobil nummeret til alle.
    Informasjon må foregå på forumet.Helt fantastisk att folk ikke kjenner sin egen besøkstid....
    Men det får bli en lærepenge for oss "godtroende".

Når det er sagt så har jeg nå fått kontakt med en del igår som lovte betale idag.
    Men noen tusen kr må nok jeg og Birger legge ut av egen lomme skal dette bli noe av
    Nissan GTR R35 SPE750
    VW POLO 1,4

Medlem siden
    Oct 2008
    Meldinger
    341

Jeg har fått meldinger siste døgnet om at mange enten har betalt eller skal betale straks.
    Det gjenstår følgende etter dette:

16- Ealoken BMW 535
    21- Thor Even BMW M3 (E36)
    23- Kåre Ford Sierra cosworth

Kan noen som kjenner disse, ta initiativ å purre på.

Birger

Medlem siden
    Aug 2004
    Meldinger
    1,681

Keno er i komminga tenker jeg,pratet med han i går...
    Nissan GTR R35 SPE750
    VW POLO 1,4

Gjest

Bra det er få som gjenstår, nå er det bare å få bilene deres klare

Medlem siden
    Oct 2008
    Meldinger
    341

Takk for god innsats fra flere av dere, det har hjulpet.

Alle har betalt nå.

Birger

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •